صندوق قرض الحسنه خانوادگی مهرفامیلی

صندوق خانوادگی مهرفامیلی نماد اعتماد، مهربانی، همدلی، همبستگی، رفاقت، ایثار وازخودگذشتگی

صندوق قرض الحسنه خانوادگی مهرفامیلی

صندوق خانوادگی مهرفامیلی نماد اعتماد، مهربانی، همدلی، همبستگی، رفاقت، ایثار وازخودگذشتگی

صندوق قرض الحسنه خانوادگی مهرفامیلی

این وبلاگ متعلق به صندوق قرض الحسنه خانوادگی مهر فامیلی است.

اطلاع رسانی های عمومی
اساسنامه صندوق
شرایط عضویت در صندوق
نحوه واریز حق عضویت
نحوه واریز اقساط ماهیانه
نحوه دریافت وام
و.....
مطالبی است که در این وبلاگ عنوان خواهد شد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۰۲، ۱۴:۲۹ - علی
    سلام
نویسندگان

تذکرات کاری صندوق

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ق.ظ

>>مهم، با دقت بخوانید<<

سلام و عرض ارادت

بازهم مجبورم به خاطر چند نفری که در پرداخت های حق عضویت و اقساط وام خود کوتاهی میکنند، مطالبی عنوان کنم تا شاید تلنگری باشد به این افراد بیخیال.

یک سالی است بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسات ماهیانه کنسل شده است و مجبورم حرف هایم را در کانال بزنم.

-          دوستان قرارمان پرداخت ماهیانه و بموقع حق عضویت و اقساط وام بوده و هست.

-          متاسفانه بعضی دوستان با بیخیالی تعهدی برای پرداخت بموقع ندارند و این باعث ناراحتی است

-          ناراحتی من از اینه که خیلی افراد با وجود مشکلات مالی که دارند و من خبر دارم، اما حق و حقوق صندوق را بموقع پرداخت میکنند.

-          -اما هستند بسیار افرادی که مشکل مالی ندارند، اما پرداخت هایشان هردم میلی است.

-          پرداخت یک جا مشکلی را حل نمی کند، ما میخواهیم همین مبلغ کم ماهیانه پرداخت شود.

-          مشکل دارید کم پرداخت کنید اما هر ماه پرداخت کنید ولو 10 هزار تومان.

-          عدم پرداخت باعث تضییع حقوق دیگر اعضاء صندوق میگردد و این حق الناس است و فرد مدیون 65 نفری است که حقوق صندوق را بموقع پرداخت میکنند.

-           ضمن اینکه فرد برای نوبت وامش برنامه ریزی دارد، قرضی ادا کند، پول رهن خانه ای بدهد، ماشینی بخرد و یا ...  و شما با پرداخت نکردن قسط و حق عضویت باعث دیر پرداخت شدن وام و بهم خوردن برنامه ریزی فرد برای حل مشکلش می شوید.

 

-          نیاز است به خودمان بیاییم و با پرداخت ماهیانه و بموفع حق عضویت و وام خودمان، حقوق بقیه را رعایت کنیم.

-          هرچند که ما برای کسانی که در پرداخت های خود اهمال کاری کنند، تنبیهاتی هم در نظر گرفته ایم، از قبیل عدم اعطای وام بعدی، کسر از حساب ضامن یا سرگروه مربوطه و اخراج فرد از صندوق، اما اینها کارگشا نیست.

-          ما کسی را به زور وارد صندوق نکرده ایم، خودتان داوطلبانه شرایط را پذیرفته اید و عضو شده اید، پس به قوانین صندوق پایبند باشید.

-          من با این شرایط نمیتوانم کنار بیایم که ببینم تعدادی سهل انگاری می کنند.

-          به این افراد تذکر جدی میدهم که عدم پرداخت بیش از دو ماه حق عضویت یا بازپرداخت وام باعث تنبیه فرد و ضامن وی برابر اساسنامه میگردد.

-          کاری نکنید که باعث جدائی شما از صندوق بشود.

-          سرگروه ها به افراد خود تذکر دهید تا معوقات خود را پرداخت کنند و گرنه شما باید جوابگو باشید.

-          من چند ماه است تذکر میدهم و منبعد مجبورم برابر اساسنامه رفتار کنم.

-          من بارها گفته ام اگر کسی در کوتاه مدت نمیتواند بموقع حقوق صندوق را پرداخت کند، اعلام کند تا چند ماهی بهش فرصت داده شود. و پس از رفع مشکل حقوق معوقه خود را پرداخت کند.

-          من وضعیت زندگی شما را رصد میکنم، مشکلاتی کوتاه مدت و درازمدت بوجود می آید درکتان میکنم، در کنارتان هستم، اما کسانی که دارند و میتوانند در پرداخت هایشان کوتاهی نکنند.

-          شما هم اگر میخواهید در کنارتان باشم کمک و همراهی کنید تا امورات به درستی انجام گردد.

-          من هم عضوی مثل شما هستم اما احساس مسئولیت میکنم و گرنه من هم بیش از شما از این صندوق نفعی عابدم نمیشود که وقتم را صرف اموری کنم که بعضی افراد قصد همکاری ندارند.

-          اسامی بدهکاران دهم در کانال قرار میگیرد

-          موفق و سلامت باشید و در کنار خانواده شاد باشید.

آدرس واتساپ صندوق: https://chat.whatsapp.com/JC8Ejf2bIlZ9worlFDQjKq

 

آدرس تلگرام صندوق: https://t.me/joinchat/AAAAADwOjlM2_at3JqWfCg

 

آدرس سایت صندوق مهرفامیلی: http://mehrefamily.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۹
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی